четверг, 15 апреля 2021 г.

11 кл. хімія

 11 кл. Урок хімії. Розв’язування задач на надлишок

Коли за умовою задачі даються кількості двох речовин, то виникає необхідність проведення розрахунків, на основі яких робиться висновок про знаходження однієї з вихідних речовин в надлишку. І на сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося з тим, як проводити дані розрЗадачі, в основі яких лежать обчислення за хімічним рівнянням, якщо одна з речовин узята з надлишком, називаються скорочено «задачі на надлишок». Їх ознака: в умові дано кількості (маси, об’єми, кількості речовини) обох реагентів. Обчислення здійснюють за тією речовиною, яка прореагувала повністю.

Під час розв’язування задач на надлишок потрібно дотримуватись наступного алгоритму:

Прочитайте задачу.

Складіть її стислу умову.

Складіть рівняння хімічної реакції, що відбувається.

Обчисліть молярні маси речовин.

Обчисліть кількості вихідних речовин.

Порівняйте кількості речовин реагентів, що відповідають рівнянню реакції та умові задачі, і визначити вихідну речовину, яка повністю прореагувала та за якою речовиною здійснюють подальші обчислення.

Обчислити кількість продукту реакції за рівнянням реакції. РОЗРахунки. 

Опрацюйте параграф 29.

Розв’язати задачі:До водного розчину, що містить сульфатну кислоту масою 98 г, добавили натрій гідроксид масою 60 г. Обчисліть масу (г) середньої солі, що утворилася внаслідок цього.

Крізь вапняну воду, що містить кальцій гідроксид масою 14,8 г, пропустили карбон(IV) оксид кількістю речовини 0,25 моль. Обчисліть масу (г) середньої солі, що утворилася.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  11кл. Урок хімії . Тема: Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування ЗАПИСАТИ У...